le rouge de la victoire !

(bodysuit american apparel - skirt vintage - heels marc by marc jacobs - shades h&m)

so nice day today
i am always happy to discover new talent
and today i met Kreshnik Kastrati
a young artist who also makes wonderful illustrations
he gave me that adorable piece representing
Elisabeth I

8 commentaires:

  1. Superbe cette tenue Anaïs, le rouge te va très bien ! Ahaha, je viens de postuler pour travailler en tant que vendeuse pour American Apparel qui ouvre une boutique dans ma ville, j'ai pensé à toi :) J'espère que je vais être prise, des bisous

    Marina

    http://www.jeunesgenscommehier.com/

    RépondreSupprimer
  2. you look so chic, i love this look!

    RépondreSupprimer
  3. Gorgeous outfit and photos! This shade of red is amazing!

    RépondreSupprimer
  4. beautisul skirt...the outfit is really chic ;D

    www.lefreaks.com

    RépondreSupprimer
  5. I like your blog! Great pics! Xx
    R.C http://streetfable.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. jolie femme et sympa :)

    RépondreSupprimer